Είναι ερωτήσεις κλειστού τύπου που στόχο έχουν την ανίχνευση επίτευξης των μαθησιακών στόχων των μαθημάτων και της εξοικείωση τους με το Α θέμα των πανελληνίων εξετάσεων στα θετικά μαθήματα ή τα αντίστοιχα θέματα των υπολοίπων μαθημάτων.

eTest

Σε κάθε υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος,η μέριμνα για τον έλεγχο των γνώσεων που αποκτούν οι μαθητές είναι απαραίτητη.

Τα εξ αποστάσεως μαθήματα διακρίνονται για τους μαθησιακούς στόχους που τίθενται σε κάθε μάθημα και όχι για τους διδακτικούς στόχους.

Εν συντομία μαθησιακοί στόχοι είναι αυτά που έχει κατακτήσει και γνωρίζει ο μαθητής στο πέρας του μαθήματος, ενώ διδακτικοί αυτά που έχει στόχο ο καθηγητής να διδάξει.

Ένα από τα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανίχνευση επίτευξης των μαθησιακών στόχων, είναι οι ερωτήσεις κλειστού τύπου και τα eTest αποτελούνται συνήθως από τέτοιες, που έχουν διπλό στόχο:

  1. Να ανιχνευτεί το επίπεδο επίτευξης των μαθησιακών στόχων του μαθήματος και
  2. να εξοικειωθούν οι μαθητές με τέτοιου τύπου ερωτήσεις που υπάρχουν σε όλες τις αξιολογήσεις που θα εμπλακούν οι μαθητές μέχρι και σε αυτή των Πανελληνίων εξετάσεων.

Έχουν χρονικό περιορισμό (συνήθως διατίθενται 50 δευτερόλεπτα για κάθε ερώτηση πολλαπλής επιλογής και 10 δευτερόλεπτα για κάθε ερώτηση σωστού - λάθους), πραγματοποιούνται σε χρόνο επιλογής των μαθητών και η βαθμολόγηση γίνεται αυτόματα και παρουσιάζεται στους μαθητές, αμέσως μετά το τέλος της προσπάθειας. 

Η συνολική χρονική διάρκεια ξεκινά από μερικά λεπτά και μπορούν να φτάσουν τις 3 ώρες ανάλογα με την τάξη και τους στόχους που έχουν τεθεί.